paczka

środa, 15 stycznia 2020

Dlaczego ceny Bitcoina SV i innych kryptowalut rosną?


Sytuacja na rynku kryptowalut, jaką mamy w tym tygodniu wymaga tego, by napisać kolejny post o cenach i notowaniach. Jak wiecie, notowania Bitcoina SV drastycznie poszybowały w górę o ponad 90%. W ślad za nim poszedł Bitcoin, ale nie jakoś bardzo. Ostatecznie skończyło się na tym, że Bitcoin Gold, Dash, BSV, Hyper Cash, a także Zcoin, Zcash czy Neo odnotowały drastyczne wzrosty. Te wzrosty w przypadku czołowych projektów przyczyniły się do tego, że cały rynek nagle odżył. Wszystko zaczęło palić się na zielono i fakt - może to napawać optymizmem.

Dlaczego ceny Bitcoina SV i innych kryptowalut rosną?


Ta sytuacja nie potrwa długo, wkrótce pojawi się korekta, ale tak jak zawsze trąbiłem, że to jeszcze nie hossa, tak teraz głęboko w to wierzę. Większość inwestorów podchodziła optymistycznie już do tych wzrostów notowań sprzed kilku miesięcy. Ja wiedziałem i wielokrotnie ostrzegałem, że to jeszcze nie ten moment. Że tak naprawdę to wcale nie hossa, a jedynie kaprys bogatszych inwestorów.

Tym razem jest jednak inaczej. Po korekcie znów wszystko zapali się na zielono, a ceny kryptowalut poszybują w górę Oczywiście jest to tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia, ale uważam, że na rynku kryptowalutowym w końcu zaczną się dziać duże rzeczy. Piszę ten post z uwagi na to, że być może czekacie na odpowiedni moment, by zainwestować. Ja porad inwestycyjnych dawać nie zamierzam, zrobicie i postąpicie wedle własnej intuicji.

Ten post nie jest po to, by kogokolwiek zachęcić, ale ostrzec, że to może być już odpowiedni moment, by podjąć decyzję - możliwe, że hossa zaczyna się właśnie teraz i za miesiąc będzie już za późno na to, by wejść i kupić Bitcoina czy jakąkolwiek inną kryptowalutę. Skąd to wiem? Po prostu przeanalizowałem wzrosty z tego tygodnia i doszedłem do wniosku, że różnią się one od tych sprzed kilku miesięcy, kiedy większość miała nadzieję, że rynek dochodzi do siebie.

Na sam koniec ostrzegam - w takich sytuacjach nie warto inwestować na małych giełdach z niskim obrotem, ponieważ różnice w cenach mogą być tak duże, że w pośpiechu stracicie mnóstwo pieniędzy. Jeżeli już cokolwiek kupujecie, to po aktualnych cenach i tylko na dużej giełdzie pokroju Binance.


Życzę powodzenia - pamiętajcie, by nie inwestować na tzw. górce. Czasem cierpliwość popłaca. Jeśli nie kupicie BTC teraz, to możecie to zrobić np. za tydzień. Pamiętajcie, że dzisiaj cały rynek pali się na zielono. Korekta powinna pojawić się w ciągu kilku najbliższych dni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.