paczka

środa, 15 kwietnia 2020

Czy warto inwestować w Bitcoina i inne kryptowaluty w czasie epidemii koronawirusa?


Postanowiłem odpowiedzieć na kolejne z pytań, które do mnie docierają, aczkolwiek nie jestem w stanie udzielić Wam jednoznacznej odpowiedzi. Moje subiektywne odczucia są takie, jak do tej pory - kryptowaluty są przyszłością i żaden kryzys gospodarczy nie jest w stanie im zagrozić.

Spadki notowań Bitcoina sprzed miesiąca nie były powodowane epidemią koronawirusa ani sytuacją na rynku - po prostu jedna gruba ryba postanowiła zrezygnować z inwestycji np. by zminimalizować straty na Forexie i kilka innych osób poszło w jej ślady w obawie, że z rynkiem dzieje się coś niedobrego.

Czy warto inwestować w Bitcoina i inne kryptowaluty w czasie epidemii koronawirusa?


Ostatnie tygodnie pokazały jednak, że notowania kryptowalut w dobie kryzysu gospodarczego są w miarę stabilne - sytuacja się unormowała i najprawdopodobniej nic w tej kwestii na dłuższą metę się nie zmieni. Oczywiście macie prawo do własnego zdania i wszelakiego rodzaju decyzje podejmujcie w oparciu o własną wiedzę - nie jest to żadna porada finansowa.

Ja postanowiłem niczego nie zmieniać w swoim podejściu i w dalszym ciągu gromadzę kryptowaluty. Pozostałe rynki są aktualnie w wątpliwej kondycji i może być jeszcze gorzej, natomiast rynek kryptowalut rządzi się swoimi własnymi prawami i nie mam zamiaru sugerować się tym, co się dzieje np. na Wall Street.

Oczywiście istnieje ryzyko, że niektóre (mniejsze) giełdy kryptowalut odczują skutki tego kryzysu, dlatego kryptowaluty tradycyjnie kupuję na Binance - giełdzie o ugruntowanej pozycji i z solidnym zapleczem finansowym. Dzięki temu każda moja transakcja jest możliwie bezpieczna.

Jeśli nie posiadacie jeszcze konta na Binance albo w ogóle nie posiadacie kont na giełdach kryptowalutowych, to dzielę się linkiem do tej najsolidniejszej:


Na powyższej stronie możesz kupić dowolny projekt z czołówki zestawienia w szybki i prosty sposób np. za pomocą karty czy przelewu. Życzę szybkich wzrostów i udanych inwestycji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.